8. nov. 2012

2 Pie Overdose

I dag hadde jeg et lite foto-oppdrag som involverte mat. Jeg liker den kombinasjonen altså.



En kompis hadde bedt meg om å komme og ta noen bilder av matretter til hjemmesiden hans.

Han driver en café/restaurant her i på hjørnet som heter The Dairy, og maten der er ubeskrivelig digg!
Jeg har tatt noen bilder for hjemmesiden deres før, så det var stas å bli bedt om å komme tilbake og ta flere.
Som det billige matvraket jeg er, tok jeg kun en middag med dessert som betaling for oppdraget.

Middagen jeg fikk bestod av Peppered Steak Pie med potetmos og salat.






                              Desserten var en Apple Pie med vaniljeis og en Flat white -kaffe.
Oh.My.God.
I just died and went to Pie Heaven.

Sånn strengt tatt, så passer ikke denne maten inni mitt kosthold som er rimelig lavkarbo, men herregud, for DEN middagen gjør man vel et unntak.

-Jona-

2 kommentarer:

  1. Mean, mean, mean.
    Now I want a pie and a flat white from The Dairy

    SvarSlett
    Svar
    1. haha! Oh The Dairy.. It's the best!

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...