27. jan. 2013

6 Rollebytte

Synet som møtte oss i morges






Det er søndag morgen, og det testes ut nye roller. Storesøster er plutselig "Pappa",
 Pappa 
er "Mamma",(med klar beskjed om å bruke pipestemme..?) Lillesøster heter nå Lillebror "Nicklas-Vincent" (-eh javel?) osv...
Derfor var det jo naturlig at "pappa" måtte ha på pappas sko.
Pappa snører på seg skoene


Håper bare "han" går med på å bytte sko (hvis vi noengang får løst DE knutene da..) før vi skal ut på søndagsbrunch etterpå....


Jeg som ikke visste at "Vincent" på 22 mnd kunne knytte sko.. Fint smykke forresten, "Vincent" <3


"Pappa" og "Nicklas-Vincent" var forøvrig så greie at de "ryddet" i gangen slik at jeg slapp det... 


Herlige karer det der altså.

Det er så interessant å se hvordan "Pappa" eller "Mamma" blir spilt av jentene. Litt av en reality-check det der -å få seg selv speilet på den måten...

Byttes det på rollene i deres hjem? Hvem spiller hvem?


Nå stikker vi tradisjonen tro på Al Hamra for søndagsbrunch. Snakkes senere!


6 kommentarer:

  1. Nja, tror Sophia er for liten til å tenke sånn! Men å leke forskjellige ting er gøy! Nå er jeg kokk, nå er jeg postmann!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, her har det stort sett gått i baker og doktor (og av og til jordmor!) men nå kommer altså tiden for rollebytting. Velig artig å bli spilt av sitt eget barn :P

      Slett
  2. Søte små!
    Storebror sier ofte nei mamma! og ser på meg med strengt blikk;)
    Haha..

    SvarSlett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...