8. jan. 2013

7 Needles in the morning


God morgen fra oss! Tirsdag betyr akupunkturtime for denne dama. Det er helt utrolig hvor mye det hjelper på alle mulige plager i svangerskapet. Jeg har bla. blitt behandlet for hodepine, bekkenløsning, søvnløshet, muskelsmerter og halsbrann -og det funker! 

I begynnelsen trodde jeg at de nålene bare var noe kinesisk humbug, og trodde ikke mye på at de skulle forandre noe, men DER tok jeg feil.

Jeg kjenner såvidt noe til bekkensmertene i det hele tatt mer, og de andre plagene har også forsvunnet som dugg for solen.
I siste svangerskap fikk jeg nåler for å starte fødselen med Lillesøster, og vips, så var hun ute samme dagen! Utrolig fascinerende greier!
yes please!
Så med mindre du har nåleskrekk: prøv det! 
Nå stikker jeg for å bli stukket. 
Snakkes!

7 kommentarer:

  1. så bra det funker!

    jeg har fullstendig nåleskrekk, men under fødselen til lille ville jordmor sette noen nåler i tærne mine og jeg sa ja. det var etter 30 timer med vonde rier og da hun nettopp hadde funnet ut at jeg hadde gått fra 3-4 cm til 8 cm og ikke kunne få epidural (selv om jeg egentlig ikke hadde planlagt det uansett...), men uheldigvis funket det ikke i det hele tatt for meg! XD

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det funker utrolig bra for meg. Dumt at det ikke gav effekt for deg da :/ Men jeg tror det også trengs litt øving for å virkelig kunne slappe av med nålene og få noe ut av det :) Min akupunktør sier at hvis man er livredd/stresset når man ligger der med nålene, så kan man likesågodt la være. Det gir liten eller ingen effekt når kroppen er super-anspent og stresset desverre. Jeg har gått til akupunktur 2. og 3. svangerskap, og sovner som en stein når jeg får nåler :P Det å bli stukket blir en vanesak etterhvert :)

      Slett
  2. akupunktur e fantastisk! eg har gått te det for å minska migreneanfallå, og det har vert til hjelp. fra anfall kvar dag har eg nå kanskje 2 i mnd :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Snakker du tysk? Hvis ikke, hvordan fungerer de i hverdahen? Barnehagen og sånn

    SvarSlett
  4. Hehe det er ikke noe for meg nei. Har helt fobi mot nåler og slikt, men kjempeflott at det faktisk fungerer på deg da!! :-)

    SvarSlett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...