4. jan. 2013

2 Gjesteblogger på Babydjungeln

For English: Scroll down

Jeg har vært så heldig å bli spurt om å låne ut et av mine blogginnlegg til Babydjungeln. Jeg sa selvfølgelig ja, og i dag ble innlegget mitt publisert som "Fredagskrönikan" på nettsidene deres. -Noe som naturligvis er veldig stas!


Babydjungeln er en svensk inspirasjonsblogg for foreldre med barn mellom 0-6år, og skrives av småbarns-mammaene Puk og Jeanette. En hyggelig blogg med mye bra artikler og fine tips til oss med smårollinger.

Jeg er veldig fan av gode nettressurser og blogger for foreldre, så hyl ut hvis dere har noen gode tips til nettsteder/blogger! 
Ta også gjerne kontakt hvis du er interessert i et gjesteblogginnlegg på din blogg, eller omvendt. Veldig artig og lærerikt å mingle litt i bloggosfæren vettu! ;) 

Hvis du kunne velge og vrake...hvem ville du da aller helst gjesteblogget for?
_________

Recently, I was asked to borrow out one of my blogposts to Babydjungeln. I of course said yes and today they published a post of mine as a "Friday Chronicle"-post on their site. -Which of course I am super happy about. 

Babydjungeln (the baby jungle) is an inspirationblog for parents with kids aged 0-6 years, and is written by the lovely mamas, Puk and Jeanette. Such a nice blog with good articles and tips for us parents.

I am a big fan of useful resource-sites as well as blogs for  (and by) parents, so please give me a shout if you have any tips about pages I should check out!
Also, feel free to be in touch if you would like to have me as a guest blogger on your blog, or the other way around. As long as your blog and writing somehow connects to mine, -it's on! Mingling in the blogging world is always useful and fun ya' know! ;)

If you had the choice, who would you really like to guest-write for?



2 kommentarer:

  1. Flinka! Hmm.. kanskje National Geographic - I wish! :P

    SvarSlett
    Svar
    1. takk snille :) Kanskje, en vakker dag, skriver du for NG. Lov å drømme vettu, er sånn det begynner for alle! ;)

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...