10. jan. 2013

0 Coffee and Tulips



God torsdagsmorgen. I dag skal jeg gjøre ting som Jona vanligvis ikke gjør: dra på massasje. Rettere sagt gravidemassasje. Fikk tilbud om en gratistime, og følte nesten jeg måtte takke ja, selv om jeg aldri har vært helt komfortabel med idéen om at en fremmed skal gni meg inn i olje. Men men, freebies er freebies, og jeg har bestemt meg for å ikke være så pingle og heller prøve noe nytt! 

Hva? Spiser ikke du fudge til frokost?

Er det noen av dere som har prøvd gravidemassasje? 

Nei jeg får vel komme meg av gårde. Blogges senere!





PS: ikke glem å si ifra hvis du vil ha muligheten til å få din blogg anbefalt her på min blogg. Meld deg på her! En av bloggene vil da få noen fine ord og link til lørdag. ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...