9. des. 2012

0 Mammablogg Awards

God (advents) søndagsmorgen! 

Jeg er hekta på hverdagsbilder og blogger om mødre og barn. Mammablogger er det et hav av der ute, men noen av dem er helt spesielle og fortjener oppmerksomhet. Derfor syns jeg dette tiltaket er så fint:


Har dere fått med dere at Foreldremanualen arrangerer Mammablogg Awards?
Nå har de åpnet for nomineringer av blogger, og selve 
avstemningen starter 15. januar.

De har mange spennende kategorier som bla.
"Årets mest velskrevne mammablogg" og "Årets morsomste mammablogg". Selv vet jeg akkurat hvilke blogger jeg har lyst til å nominere!


Hvem ville dere nominert i de forskjellige kategoriene? Hiv gjerne inn linker i kommentarfeltet hvis dere har tips til meg om gode mammablogger.
Og ikke glem å ta turen innom foreldremanualen og nominere gode mamma (OG pappa-) blogger.


Fin søndag til dere. Tar turen innom litt senere i dag!



Ps: Gratulerer med dagen til min kjære lillesøs B. Håper du likte gaven. <3
Snakkes senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...