5. des. 2012

0 Fotografen Jona

Neida. 
Jeg er langt ifra noen fotograf. Men litt artig er det jo når folk sier ifra om at de liker bildene mine og jeg får litt igjen for jobben. 
Akkurat nå ligger to av mine bilder på hjemmesiden til Oma Marnies. Jeg fikk en mail fra sjefen som likte bildene mine, ville ha tillatelse til å bruke dem og spurte om vi kunne gjøre en deal. Artig artig!  


Mat er et av mine favorittmotiv. Spesielt når fotoshooten innebærer at jeg får lov å spise maten etterpå haha! 

Speaking of... nå er et lunsjtid og jeg er skrubbsulten. Blir Cafélunsj i dag!

Bis bald! 

Jona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...