13. des. 2012

8 Favorite Corners


" Life is to short not to surround yourself with beautiful things. " 
-unknown-



Jeg synes det er så artig å se hvordan andre har det hjemme. 
Det er usannsynelig mange flinke interørbloggere og husmødre der ute. Hjemmene deres tar pusten fra meg, og jeg skulle ønske jeg også kunne bo sånn. 

Men det er en sinnsyk utfordring å dekorere et hjem som deles med to barn på 1,5 og 3,5 -pluss to voksne som kanskje ikke akkurat har fått OL gull i rydding.

Men det er noen små kroker og kriker her hjemme som lar seg jobbe med. Noen spesielle interørartikler og pyntesaker har funnet veien hjem til oss,
 og disse har jeg blitt veldig glad i. 

 Favorite Corners:  












Har dere noen favoritt -interørblogger. Eller har dere kanskje en selv?
Let me know. Jeg vil gjerne se!





8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja hvis det bare var så ryddig HELE tiden. Dream on ;)

      Slett
  2. Svar
    1. OJ tusen tusen takk Josefin! Å få kompliment fra superflinke deg betyr mye for meg!

      Slett
  3. http://www.lindevegen.no/

    Er innom her noen ganger, hun er veldig flink til å lage ting selv :)

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Takk :) Er bare ryddig i noen minutter pr dag men hehe :P sånn er det bare med smårollinger i hus.

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...