7. des. 2012

0 Desember i Berlin *fotofredag*

FOTOFREDAG:

Berlin Bears


God morgen. Her i Berlin ligger det et glitrende hvitt lag med desembersnø på bakken. Temperaturen ligger på meget levelige -3 grader. 


Det er helt utrolig hva litt snø kan gjøre for å piffe opp en grå vinter.

Nå blir det handletur på meg. Det er mye mat som skal kokkeleres på kjøkkenet vårt de neste dagene, så kjøleskapet må fylles opp. Kosekveld med mann og barn i kveld, adventslunsj med svigers i morgen og middagsbesøk av et vennepar med små barn på mandag står sålangt på planen. Søndag blir det sikkert også noe julebakst-action på kjøkkenet...Håper bare at formen min kommer seg litt, for i natt var jeg våken til 3 pga det jeg håper IKKE er ny influensarunde.
Jeg kjenner jeg får litt Bree VanDe Kamp-tendenser når jeg skal være vert.
Alt skal være supersmakfullt, fint og perfekt. 
Blir jo aldri perfekt da.
Men kan jo prøve.
Og prøve og prøve.

Fin fredag til alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...