31. des. 2012

5 Crazy Party -Happy new year!

Okay, maybe not too crazy. But oh so cozy!
Kvelden vår sålangt/ Our evening so far

Så langt har vi hatt en kjempesøt nyttårsfest for barna våre sammen med min kjære venninne  Frk.D og hennes mann og barn. Til min store overraskelse så ELSKER jentene fyrverkeri og bråk. -ja berlinere starter festen tidlig. Hjemmet vårt er dekket med konfetti, memory spillet er på bordet og klokka er ikke blitt 10 en gang! Frem med druesaft og saltstenger! woop woop!

Tusen takk til dere som leser bloggen, dere som sender meg mail og kommenterer på innleggene -dere er til stor motivasjon og inspirasjon for en tyskertøs! ;) Hvis dere har noen fine idéer eller ønsker til bloggen på nyåret så tar jeg gjerne i mot forslag!
Jeg håper dere har det minst like gøy som oss, og at dere får en knallfin kveld!

GODT NYTT ÅR!

So far, we had dinner and a super cute kiddy-new years party with Ms.D and family.
The girls are (to my surprise) loving the noise and rockets. -oh yes, the Berliners start the party early. Our home is covered in confetti, the kids memory board game is on the table and it's not even 10pm yet! Bring out the grape juice and salt sticks! Woop woop!

Thank you, dear readers for your lovely comments and mails. You are a big motivation and inspiration for this "tyskertøs" ("german's girl"). If any of you have nice ideas or suggestions for the blog, feel free to contact me!
I hope you are enjoying the evening as much as I am, and that you all have a blast tonight!

 Be yourself -spread the love 



HAPPY NEW YEAR!

5 kommentarer:

  1. Godt nytt år til gjengen i Berlin!

    Partyjakka ser FAB ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Godt nyttår til Via Roma gjengen! Åh jeg vet. Partyjakka slår aldri feil ;)

      Slett
  2. sv:
    Tusen takk <3
    Hvor langt er du på vei? :)

    SvarSlett
  3. Ég elska partýjakkann. ELSKA HANN.

    SvarSlett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...