12. nov. 2012

0 Pakkeliste

Jeg tror jeg må være verdens mest glemske og distré person. Jeg kommer meg ikke igjennom en uke i livet uten utallige huskelister, huskelapper, mobilkalender osv, og LIKEVEL klarer jeg å glemme ting. Mange ting.



Derfor er det kanskje ikke så rart at jeg må lage pakkeliste når jeg skal ut og reise. Ellers ville jeg endt opp med en koffert full av donald-blader, sko og godteri - ingen truser. Glem tannbørste.


Problemet er bare at siden jeg gruer meg til å reise bort denne gangen, så kommer jeg ikke lenger enn lista.

Foreløpig liste:

-kamera & lader
-pc & lader
-mobil & lader
-evnen til å stå opp klokken 03:00 for å rekke flyet
-Bøker til å lese. (Har tre års lesing å ta igjen nå som jeg skal alene på ferie) 
-Dårlig samvittighet for at jeg drar uten ungene
-klær
-Mer dårlig samvittighet fordi jeg gleder meg litt til å være alene
-tannbørste


Og forresten, hvorfor er det sånn at vi damer må begynne å tenke på å pakke kofferten flere dager, kanskje uker før vi reiser -mens mennene bare ordner det på et blunk. Jeg dauer av stress mens han bare dumper random ting i kofferten og vips -ferdig!


Lånt her

Dessuten så finnes det så mange ting man kan gjøre isteden for å pakke. 
Som f.eks å se på første sesong av serien GIRLS  -igjen.
G.e.n.i.a.l.t.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...