14. nov. 2012

2 Kitchen counter coffee talk

God morgen fra vår lille hule. 
Tror kanskje det er på tide å rydde litt på kjøkkenbenken, for den begynner å se ut som en blanding av en interiørbutikk og en botanisk hage, og det blir kanskje litt mye...?

Blomstervasen dere ser til venstre på bildet laget jeg i går. Utrolig enkel men syns den ble søt jeg. Skal lage et DIY innlegg om den senere i dag hvis jeg får tid.

I morgen reiser jeg som sagt hjem til Norge på besøk og jeg merker jeg begynner å få reisefeber. Kofferten er ikke på langt nær ferdig pakket, så det er planen for i dag. Pakke ferdig, og så rydde leiligheten.

Mannen og jentene skal i dyreparken i dag siden barnehagen er stengt. Skulle ønske jeg kunne blitt med. Giraffer er jo mye mer spennende enn koffertpakking...

Nei jeg får slurpe i meg resten av latten min og være litt produktiv!

Prøvde forresten ut en ny teknikk på kaffen. Var det ikke søtt vel?

Tschuss!


2 kommentarer:

  1. OMG!
    So pretty!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks you. I assume you mean the coffee cup, and I totally agree. I have a thing for playing around, makin pretty (preferably also tasty) coffees. And by thing, I mean obsession. Funfun!

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...