13. nov. 2012

0 Is it a Circus tent?

God morgen!
I dag skal jeg være effektiv-flink-organisert-produktiv-voksen-Jona! *kremt*
Er lov å prøve seg i allefall.
Jeg har hundreogtyve (helt seriøst 120) ting jeg må ordne før avreise på torsdag, så nå MÅ jeg virkelig slutte å surre bort halve dagen på Pinterest eller på å ta bilder av kaffekoppen min.

Fine kaffekoppen. <3


Ja og forresten, så har det plutselig vokst frem en skikkelig skipsbaug på fremre del av buken min.

23+1 i dag og føler meg sprengt som en kompe! Hvor skal dette ende...?
































Is it a Circus tent? 

Is it a hot air balloon?


Is it a blimp?

Is it a brown elepant?

NO it's tyskertøsa!























Ha en tullete tirsdag!

Auf wiedersehen,

Jona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...