9. nov. 2012

2 Extreme Makeover -klesskapet-

En-de-lig. Jeg ble akkurat ferdig med klesskapet på barnerommet.
Eller roteskapet som det ble kalt. 

Er det bare oss som er dårlig organisert, eller er det sånn at det ALLTID er gjemt bort et stygt rotehjørne i alle hjem? Hos oss er det flere av dem for å si det sånn...

Men nå har vi et rotehjørne mindre. Og det tok meg "bare" 3 timer å rydde og sortere. Baah!




ETTER
FØR













Me: 10 Evil mess: 0  

I win.


Nå kommer mannen hjem med jentene hvert øyeblikk så jeg får vel hive meg rundt og ordne noe middag. 

Ha en deilig fredag videre! 

Auf wiedersehen,
Jona

2 kommentarer:

  1. Deilig og få ryddet.. tar egentlig ikke så lang tid sammenliknet med all den tiden man erger seg over rotet... må få gjort det jeg også! Takk for motivasjonen:D

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, uff ja det er et tiltak å begynne, men superdeilig når det er gjort ;)

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...