17. nov. 2012

2 Dåpspynt

God lørdagskveld!

I morgen skal jeg være fadder i dåpen til datteren til en venninne, og i kveld har jeg vært med venninnen min og pyntet til selskapet. Jeg elsker å pynte og dekorere! Jeg var så heldig å få lov å planlegge dekoren og velge ut farger osv. Som dere ser så ble det et skikkelig rosa jentetema. 
Dåpspynt bordpynt

Dåpspynt jente
Godisglass og lys på hvert bord. 

Jeg gleder meg kjempemye til i morgen. Det er så koselig å skulle få være fadder til skjønne lille S!




Det blir også veldig moro å treffe venner og kjente i selskapet i morgen. Tror det blir en veldig fin dag.

Nå er det snart kvelden for meg og lillegutt i magen. Håper dere har hatt en fin lørdagskveld!


Jona





2 kommentarer:

  1. Nydelig! Jeg har mindre enn en måned på meg, og trenger all inspirasjon jeg kan få. Og tenkte at hos deg finner jeg sikkert noe fint.. og trur du ikke!! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk :) tips: Sats på få men fine detaljer. Jeg hadde tenkt på ca ørtenogførti andre dekor-greier å ha på bordene, men det enkle er det beste. Og de godteriglassene er plast-glass som kan kjøpes på Meny ;) billig men fint.

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...