9. nov. 2012

1 Coffee Art

I don't like coffe -I LOVE IT.










Okay hvorfor legger jeg ut bilde av en kaffekopp? 
Jo jeg skal inrømme at min kaffe-interesse er over gjennomsnittet stor. Kaffe er liksom min lille ting i hverdagen som jeg bare MÅ ha. Og ikke bare hvilken som helst kaffe. Oh noes.

Jeg lager kaffen som oftest selv hjemme og leker meg med å lage søte mønster i skummet. Det er viktig at den ser fin ut. Blir mye gøyere da vet dere jadda...


Jeg aner ikke hvorfor, men jakten på den perfekte kaffekoppen er noe jeg er helt besatt av. 


En fin kopp kaffe med melkeskum kan faktisk være en veldig bra fotomodell. I hvertfall enklere enn å ta bilde av ungene mine. 
Oh shit. Julekort ja... remind me again later.


Og ellers....På planen til tyskertøsa i dag:



  • Rydde opp og organisere klesskapet på barnerommet (eller utsette det en uke til..?
  • Handle mat for helgen og lage noe skikkelig kosemat til middag. (har ikke laget middag på en evighet nå så det er på tide.)
  • Dra på "MAKER PARTY" i kveld.
MAKER PARTY


Den siste der er en artig greie. Det er en gjeng kunstnere og designere i Berlin som arrangerer en gerilja-strikkeaksjon i et gigantisk rom. Over 200 mennesker (i følge FB eventen) skal møte opp med garn og strikkenåler og fylle rommet med strikkede ting.
Det blir musikk, drinker, underholdning, og en del andre design-ting å prøve ut, som f.eks 3D-printing.

Hørtes dette merkelig ut? Jepp, det syns jeg også. -Only in Berlin sier jeg bare! Love it!
Jeg tar med meg kameraet og satser på å få tatt en del artige bilder som jeg kan vise dere :)
Det blir godt å komme seg ut av "koneburet"  og være litt sosial med andre rare kunstnere og designer folk.

Men akkurat nå kaller husmorpliktene..
Dette infernoet skal jeg liksom få orden på: ( hørte jeg skrekkfilmmusikk?)




Wish me luck!

Auf wiedersehen,
Jona

1 kommentar:

  1. Fikk lyst på kaffe nå, og jeg liker ikke kaffe en gang;)

    SvarSlett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...