18. nov. 2012

0 Barnedåp -Nydelig Søndag!




Heisann!
I dag har vært en lang men utrolig fin dag. Møtte i kirken i dag tidlig for å se lille S bli døpt. Hun var så flink at en skulle tro hun hadde gjort dette før! Hun sov jo  som en liten engel  igjennom nesten hele gudstjenesten.

Etterpå var det smørbrød og kaker i selskapslokalene.  Det var skikkelig avslappet og god stemning i selskapet, mange superhyggelige folk og skjønne barn. 
Savnet jentene mine ekstra mye i dag. Skulle gjerne ha sett dem løpe rundt mellom bordene sammen med de søte vennene sine. Mammahjertet verker litt når det er så mange barn tilstede, og jeg mangler mine.

Dåpsgaven fra meg og mine: En hjemmelaget kose-elefant, en pakke med økologisk ulltøy og hjemmestrikket bomullspledd. (Hvor av sistnevnte tok meg nesten et halvt år -no kidding- å strikke...tynt garn: ikke min ting hehe!) 









































Masse deilig mat og kaker. 
Jeg laget sukker og melfrie sjokoladecupcakes med smørkrem. Slenger ut en oppskrift på de senere, de ble faktisk knallgode denne gangen -if I may say so myself...





Meg og mitt nydelige fadderbarn. Herlige lille snuppa til "tante" Jona. <3








Nå skal jeg bare slappe av og se igjennom resten av de koselige bildene fra i dag. Kan ikke se meg mett på bilder av den skjønne dåpsjenta. Vakker!


I morgen kveld er det duket for Twilight på kino med jentegjengen. Oh yes, her kommer mine fjortis-sider frem i lyset. Hardcore Twilight-fan og en smule FOR spent på filmen... 
Har sett at den har fått dårlige anmeldelser, men det stopper meg ikke fra å se den. 
Er det noen av dere som har sett filmen allerede? Syns dere den var bra?

Ha en super søndagskveld!

Jona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...