30. nov. 2012

0 Adventspynt og Pizzakos

Endelig helg! 
I dag, dagen før 1.desember klarte jeg endelig å få hevet meg rundt og pyntet leiligheten litt. Tida gikk sinnsykt fort, og før jeg ante det, så måtte jentene bli hentet fra barnehagen. 
Vi er ikke hundre prosent ferdige enda da, så jeg viser dere resten i morgen.
Men her er hvertfall en liten sniktitt på det vi har fått ordna i dag:








Og så ble det ordentlig fredagskos med pizza på oss i kveld. Hjemmelaget lavkarbo-pizza faktisk. Det var lenge siden vi har hatt en sånn pizzakveld nå, så det var ekstra deilig!





















































Nå gjenstår det å få eldste dattera i seng. Hun skulle absolutt ha på knallgul neglelakk før hun la seg, så vi ble sittende og vente på at den skulle tørke. Måtte visst være fin til jule-fest i morgen. Lille dokka.
Så nå skal jeg ta meg en liten pust i bakken før det blir julekrydderkake-baking. 
Ønsker dere en fin fredagskveld !



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...